Lil Nas X Celebrates Thanksgiving With the Biggest Last Dab Ever | Hot Ones
22:45
2,726,415
Reddit
Happy Thanksgiving Spice Lords! Welcome to the 5th annual Thanksgiving Hot Ones with Lil Nas X! Lil Nas X is a 2x Grammy Award-winning artist you know from his breakout hit ‘Old Town Road,’ one of the biggest records in Billboard history. His latest single ‘Holiday’ is out now. How will this meme-creating internet pro perform against the progressively spicier death wings? Find out how the Diamond certified rapper fares in this hot sauce rodeo while answering questions about making panini with Gordon Ramsay, performing a duet with Elmo, exploring the dark corners of the internet, the cowboy lifestyle, performing at his old school, and of course, Thanksgiving. Sean and Lil Nas X also play a new Hot Ones game, “Was it a Troll?” Will Lil Nas X survive the gauntlet and make it to the top of the scoville mountain in front of him? You can’t tell him nothin’!
Check out Lil Nas X’s “Holiday”: irbin.info/loft/fy-lm-h-y/adx_fIfIya2h3Hs.html
*NEW* BUY HOT ONES X REEBOK COLLAB: www.reebok.com/hot_ones
BUY HOT ONES TRUTH OR DAB THE GAME NOW: truthordabgame.com
BUY HOT ONES HOT SAUCE NOW: bit.ly/HotOnesSaucesNEW
HOT ONES MERCH AVAILABLE NOW: bit.ly/2AIS271
SIGN UP FOR THE HOT ONES MONTHLY HOT SAUCE SUB BOX: bit.ly/2veY50P
SIGN UP FOR THE FIRST WE FEAST NEWSLETTER: firstwefeast.com/signup

Subscribe to First We Feast on IRbin: goo.gl/UxFzhK
Check out more of First We Feast here:
firstwefeast.com/
twitter.com/firstwefeast
facebook.com/FirstWeFeast
instagram.com/firstwefeast


First We Feast videos offer an iconoclastic view into the culinary world, taking you behind-the-scenes with some of the country's best chefs and finding the unexpected places where food and pop culture intersect.

نظر
  • First We Feast
    First We Feast

    HAPPY THANKSGIVING SPICE LORDS! THUMBS UP FOR TURKEY! 🍁🍗

    • {Goona Games}
      {Goona Games}

      Hii

    • Cathy Johnson
      Cathy Johnson

      @Joshua Hanning-Saravia who is this

    • Joshua Hanning-Saravia
      Joshua Hanning-Saravia

      Y’all should ask ski mask the slump god to do this

    • Auroraiix
      Auroraiix

      weeep

    • Cathy Johnson
      Cathy Johnson

      @Ritchard Marshall hi who is this

  • Gretel Abreu
    Gretel Abreu

    Holy shit lil más x

  • Pydrow
    Pydrow

    He's the man that made the roblox event lol

  • Asia Izzard
    Asia Izzard

    Nas went in. Spicy pro gotta be top 5 for this on Hot ones

  • Tactical Center
    Tactical Center

    He seemed really weird. I think he needs help. God bless.

  • Shane Daniels
    Shane Daniels

    the day lil nas died -2020

  • ThatOneStuff
    ThatOneStuff

    Im starting to figure out that its not wise to be a badass on this show, but I hope the guests never figure that out.

  • qafgurl bandj
    qafgurl bandj

    "Can I get some more milk??!" **Offscreen hand deposits entire carton** 💀💀💀💀💀

  • qafgurl bandj
    qafgurl bandj

    I like Sean's sweater. Color and design. I want it.

  • killing field
    killing field

    OMG, he last dabbed like a goddamn boss!!

  • Luis Rosario
    Luis Rosario

    🤣😂🤣😂🤣😂🤣

  • dainty mokbong
    dainty mokbong

    I like how he chomps on the whole ass wing instead of taking a lil dainty bite

  • Sierra Segal
    Sierra Segal

    CMON CHIP SKYLARK

  • Sierra Segal
    Sierra Segal

    Lil dicky PLEASE

  • 5'4 Uzi
    5'4 Uzi

    U should try to get lil Uzi on this, it would be legendary

  • Richard Baron
    Richard Baron

    Lil nas est beau et brillant....que dire de plus

  • muhammad nurhakim
    muhammad nurhakim

    Respect fr nas!!!

  • Szymon Paziuk
    Szymon Paziuk

    Who is this and why are they taking about cats playing with dogs?

  • Iguessidk
    Iguessidk

    Ыуат

  • Zoo Renard
    Zoo Renard

    He destroyed that last wing like a boss.

  • Thee Makeup Missy
    Thee Makeup Missy

    Lil Nasx got Sean laughing more than I’ve seen him laugh😂😂 sn: i haven’t seen all the episodes so don’t come for me lmao

  • Thee Makeup Missy
    Thee Makeup Missy

    “Why did they make this goat so thick” 😂😂

  • moreelo silva
    moreelo silva

    Respect !!!! Hè poored the hole bottle 😂🤣😂🤣😂🤣

  • Walking Brick
    Walking Brick

    He did pretty well

  • WildWildWes
    WildWildWes

    Honestly I would think you could die off of eating that much hot sauce with that spice level

  • Diana
    Diana

    I love it. Cat vids yes sir!🤩😍

  • Maudemarie Ferkany
    Maudemarie Ferkany

    Can we just talk about the fact that the host guy has to do this all the time!

  • Levi Bird
    Levi Bird

    Sean was hella scared on the last wing

  • ConfusedJeremy
    ConfusedJeremy

    Wing number 3 he had me shaking my head agreeing with him 😂😂

  • Infinite Clips
    Infinite Clips

    his ass is gonna burn

  • Mr alen
    Mr alen

    Nas fkn crazy

  • Quinton Schmidt
    Quinton Schmidt

    Is that center sauce Poirier's hot sauce?

  • The Slayer
    The Slayer

    Almond milk doesn't help take away the heat like cow's milk does

  • Benyam Getahun
    Benyam Getahun

    BIG props on that last dap! Crazy.

  • Maddie Boombalatty
    Maddie Boombalatty

    Look like Eddie Murphy in 7th grade

  • Monny Kull
    Monny Kull

    He’s so HANDSOME ❤️

  • Soto Escalante Jonathan
    Soto Escalante Jonathan

    3:00 🤣👌🏽

  • Soto Escalante Jonathan
    Soto Escalante Jonathan

    3:00 meme 🤣👌🏽

  • BALLIN CUZ
    BALLIN CUZ

    NEXT GEN in a nutshell-BALLIN NBA

  • O'Neill
    O'Neill

    Get skepta or slowthai or some UK rappers on

  • Christina VonBernewitz
    Christina VonBernewitz

    I’ve heard of the song old town road but I’ve never heard of him before this interview. He’s so cute

  • Joey Lugo
    Joey Lugo

    literally the first time I see Sean have a reaction to the hot wings!!

  • Summer hobi
    Summer hobi

    TYLER, THE CREATORRRRRR

  • Felipe Carvalho
    Felipe Carvalho

    14:24 Sean pretending to eat the wing he'd already finished, just to go along with Lil Nas X is a subtle but strong indicator of how good he is at interviewing. Gotta love him!

  • Smörgåsbord
    Smörgåsbord

    I'm probably the only one that lost respect when I saw that gum advertisement. Guess a channel has to make its money any way it can.

  • bruh michael
    bruh michael

    isnt this the guy that had a live concert in roblox?

  • Brian Ramirez
    Brian Ramirez

    Lil Nas X got The Spice Lord to wince and regret doing that last wing. What a mad lad.

  • Lulu Sandrini
    Lulu Sandrini

    Ahahahahahahahahaha “that was nothing” 🤣🤣🤣🤣🤣

  • Wednesday Renee
    Wednesday Renee

    Now I’m at the ending and I’m 😂😂😂🤣🤣🤣🤣

  • Wednesday Renee
    Wednesday Renee

    Not even one minute in and the first thing that came to mind was, “Gosh, his skin is flawless🥰”.

  • Its TonnIX
    Its TonnIX

    The nuclear wings at Zaxby's isnt that bad tbh

  • mary salem
    mary salem

    Lil Nas X is giving me Eddy Murphy Raw vibes with his outfit though

  • The Hasty Samurai
    The Hasty Samurai

    Someone's daughter: 16:51

  • Zak Williams
    Zak Williams

    Tyler the creator please

  • craig mackssj3
    craig mackssj3

    why you cut ✂️ your ear 👂

  • Nikker
    Nikker

    Why don't you use chocolate syrup instead? Cooks your mouth way quicker

  • Lucas Bamana
    Lucas Bamana

    Alt title: Lil Nas X attempts to bluff not being attacked by the spice.

  • Desiredx
    Desiredx

    lol there coughing in covid season lmao

  • Desiredx
    Desiredx

    is that the guy from roblox?

  • danger1616
    danger1616

    don't know the guy but got a good laught at his pain at the end

  • St Acy
    St Acy

    I had a bad day, so here I am.

  • ghosty
    ghosty

    Damn shawn sorta faking it tho bro

  • tftwstf5
    tftwstf5

    It's still burning because it's not real milk hahahahaha

  • tftwstf5
    tftwstf5

    When he reaches for the water and then says no...

  • Omar Al Maskari
    Omar Al Maskari

    You should get the spice king

  • Dalton England
    Dalton England

    I bet his asshole was on fireeeeeee about 7 hours later

  • ‘ Lunaaa
    ‘ Lunaaa

    Have they done one with Jared Leto ?If they haven’t they definitely should !!!

  • Mathias_beatz
    Mathias_beatz

    Holy shit, dod yall see how much sauce he had on the last wing? It was like a gallon on there

  • RasmeyKyo
    RasmeyKyo

    Drink more water 💦

  • Alex Christensen
    Alex Christensen

    Wow Lil Nas X is the most obnoxious eater, but I love him so ill forgive it

  • Leah Davie
    Leah Davie

    We not gone talk about 18:08 💀💀

  • Yasin Macapodi
    Yasin Macapodi

    Whos here from lil nas x tiktok bc of the caption thingy

  • Einphoenixstein
    Einphoenixstein

    Damn no one talking about him chewing with his mouth open? That was not sounding nice.

  • Cire Doog
    Cire Doog

    17:36 brings a whole new meaning to "drip"

  • zaiyan zahir
    zaiyan zahir

    bring KSI on this show, it will be hilarious

  • Shannon
    Shannon

    19:51 the subtitles: “little nosex”

  • Grunkle Stan
    Grunkle Stan

    Got to 19:55 and put on closed captions 😂😂😂

  • Valdemar Loft
    Valdemar Loft

    He did the best out of everybody!

  • Arianna Sanfilippo
    Arianna Sanfilippo

    I need that hoodie tho 😍

  • Amelia Joy
    Amelia Joy

    Why does Sean remind me of a buddhist in that brown cord hoodie

  • Lil Marcer
    Lil Marcer

    U should do spicykingcam next

  • Lil Marcer
    Lil Marcer

    I have tried da bomb and boy I could not handle it I was crying but yet I'm mexican I'm suppose to handle spicy food

  • Serena Perez
    Serena Perez

    I can’t stop staring as nas chain! He needs to be on gq jewelry thing

  • Jhopeluv
    Jhopeluv

    the coughs at 11:12

  • Black Ice
    Black Ice

    😂 bruh i wanna see tech n9ne and busta rhymes on this

  • Carol Rothenberger
    Carol Rothenberger

    this deserves so much more views than it has

  • Vernon Smith
    Vernon Smith

    Lil Nas X seems a lil slow

  • MayWeAllRise
    MayWeAllRise

    This is an excellent interview, and powering through after eating that much of the Last Dab.... well played.

  • CKriss CKross
    CKriss CKross

    Nas too way more then that dude ..nas the real one that other dude a fake 💯

  • Vetta Monroe
    Vetta Monroe

    "that was nothing" had me dead 💀💀💀

  • EJ Newberry
    EJ Newberry

    The person off camera telling him to stop tried to save him.

  • Fckyall
    Fckyall

    That last dab was... Woooooooooooow

  • weasleychicks93
    weasleychicks93

    Famous last words: "I'm not gonna drink anything." 😂😂

  • Arlife
    Arlife

    GET PEWDS UP IN HEREEEE

  • Josh Schneider
    Josh Schneider

    Daaaaaamn, I love how y’all added the “I’m not gonna drink anything” bit at the end there. Boom! Roasted.

  • DestinedGamingYT
    DestinedGamingYT

    wow lil nas x is so chill though...

  • Alex Duarte
    Alex Duarte

    I always wonder why people come to this show with jackets and sweaters on😭😂

  • Frank Miranda
    Frank Miranda

    I think Lil Nas X just broke Coolio’s record

  • kamikage
    kamikage

    Get Tyler on this

  • LebronTheDon James
    LebronTheDon James

    Lil nas X is a super humble artist for sure, I think he's fresh af, so glad he got a spot eatin zem wings that's real hot!

بعد